تجهیزات -سینمایی برادکست, تجهیزات استودیو تدوین, سخت افزار تدوین

ویدیو رکوردر بلک مجیک HYPERDECK STUDIO HD MINI

[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”ویدیو رکوردر بلک مجیک HYPERDECK STUDIO HD MINI” i_icon_fontawesome=”fas fa-swatchbook” i_color=”violet” title_align=”separator_align_left” add_icon=”true”][vc_column_text]

 رکوردر تصویر بلک مجیک دیزاین مدل HyperDeck Studio HD Plus

رکوردر تصویر بلک مجیک دیزاین مدل HyperDeck Studio HD Plus یک رکوردر باکیفیت و قابل حمل که ساخت کشور آمریکا است با قابلیت ضبط و پخش تصاویر با کیفیت 4K می باشد.

در جلوی پنل این رکوردر 2 درگاه حافظه SD برای ضبط و کپچر تصاویر وجود دارد . اتصال 2 حافظه SD این امکان را می دهد تا تصاویر به صورت پیوسته و بدون توقف ضبط شوند اگر حافظه اول پر شد تصاویر به صورت اتوماتیک بر روی حافظه دوم ضبط می شوند .

رکوردر تصویر بلک مجیک دیزاین مدل HyperDeck Studio HD Plus دارای یک صفحه نمایش LCD است که امکان نظارت بر ضبط و مشاهده جزئیاتی از جمله Timecode، صدا، فرمت و رزولویشن تصویر را می دهد همچنین می توانید نتایج و اطلاعات انتقال تصویر و تنظیمات دلخواه را نیز بر روی این صفحه نمایش مشاهده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویدیو رکوردر بلک مجیک HYPERDECK STUDIO HD MINI

ویزگی های ویدیو رکوردر

دستگاه ویدیو رکوردر بلک مجیک HyperDeck Studio HD Mini
قابلیت ضبط و پخش تصاویر با کیفیت بالای 4Kp30
دارای 1 ورودی 6G SDI
دارای 1 خروجی HDMI 2.0 و 1 خروجی 6G SDI
دارای 1 صفحه نمایش LCD جهت کنتل تصاویر ورودی
دارای دو درگاه حافظه SD با قابلیت ضبط به صورت متوالی
دارای 1 ورودی و 1 خروجی Timecode و Reference
دارای 1 رابط Rj45 100/1000 و 1 رابط USB C
قابلیت اتصال انواع فلش و هارد اکسترنال به USB C و ضبط بر روی آنها
قابلیت اتصال کنترلر توسط رابط Remote پشت دستگاه یا توسط RJ45 و یا USB C
دارای 13 دکمه جهت کنترل ضبط و پخش و تنظیمات مربوط به تصاویر و منوی دستگاه[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

بررسی HyperDeck Studio Mini

ویدیو رکوردر Blackmagic Design HyperDeck Studio Mini کوچک‌ترین دک رکوردر با قابلیت ضبط و پخش تصاویر است

بلک مجیک HD Mini دارای 1 ورودی 6G SDI است. همچنین دارای 1 خروجی 6G SDI و 1 خروجی HDMI 2.0 هم می باشد. در کنار اینها 1 ورودی و خروجی Time Code و 1 ورودی و خروجی Reference برای بلک مجیک Hyperdeck Sudio HD Mini طراحی شده است.

2 درگاه حافظه SD در جلوی پنل قرار دارد که می توانید با قرار دادن حافظه SD در آن ها تصاویر خود را با کیفیت بالا و بدون محدودیت ضبط کنید و یا تصاویر را از روی آنها پخش کنید.

استفاده از 2 حافظه به شما این امکان را می دهد تا هنگامی که حافظه اول کامل پر شد ، تصاویر بدون وقفه بر روی حافظه دوم ضبط شوند. شما می توانید حافظه اول را خارج کرده و فایل های آن را به سیستم انتقال دهید و سپس آن را در درگاه حافظه قرار داده تا اگر حافظه دوم هم پر شد ، تصاویر بر روی حافظه اول که فضای آن را خالی کردید ضبط شوند.

علاوه بر اینها یک درگاه USB C بر روی این رکوردر طراحی شده تا بتوانید فلش یا هارد اکسترنال USB C به آن وصل کرده و تصاویر را بر روی آنها ضبط کنید. قابلیتی که به تازگی برای این رکوردرها در نظر گرفته شده.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”ویدیو رکوردر بلک مجیک HYPERDECK STUDIO HD MINI”][vc_column_text]بررسی اجمالی رکوردر :

این رکوردر تصویر بلک مجیک Blackmagic HyperDeck Studio HD Mini با داشتن یک ورودی 3G-SDI، یک خروجی HDMI و 3G-SDI، و یک خروجی وب کم USB Type-C، انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد به طور همزمان ورودی، ضبط و خروجی/ استریم را انجام دهید.

این واحد با پشتیبانی از ورودی/ خروجی reference و timecode، کاملاً در محیط پخش قرار می‌گیرد . از این رکوردر میتوانید برای ایجاد یک ضبط ISO از هر دوربین با همگام‌سازی کامل برای کارهای زنده و پس از تولید استفاده کنید.

دو اسلات کارت SD در رکوردر تصویر بلک مجیک  به شما امکان می دهد با زمان ضبط تقریباً نامحدود عکس بگیرید.

همچنین این رکوردر از ضبط بر روی دیسک های USB از طریق درگاه خروجی USB Type-C پشتیبانی می کند.

کنترل RS-422 برای کنترل خارجی پشتیبانی می‌شود، همچنین می‌توانید دستگاه را با استفاده از پورت USB یا از طریق اترنت با سرعت 1G برای کنترل سریع‌تر دک و انتقال فایل از طریق کانکتور RJ45 کنترل کنید.

یک LCD موجود در پنل جلویی به شما امکان نظارت بر فیلم را می دهد.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تکنولوژی پیشرفته هایپر دک استودیو HD مینی

این رکوردر از لحاظ ظاهر بسیار شبیه نسخه قبلی می باشد ورودی و خروجی های تصویر همانند قبل می باشد. دارای یک ورودی SDI  و یک خروجی HDMI و SDI می باشد.

در قسمت ضبط این رکوردر تا رزولوشن 1080p60 و فرمت های ProRes, DNxHD, و H.264 پشتیبانی می کند. فرمت H264 با کیفیت بالا و فشرده به شما امکان را می دهد  ویدئو خود را با حجم کم و کیفیت بالا ذخیره کنید.( حدود 8 گیگابایت برای هر یک ساعت )[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_separator][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]کدک های قابل پشتیبانی رکوردر تصویر بلک مجیک دیزاین مدل HyperDeck Studio HD Plus :
ProRes HQ QuickTime
ProRes 422 QuickTime
ProRes LT QuickTime
ProRes Proxy QuickTime برای همه فرمت تا رزولویشن 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه

DNxHD
220x
220x MXF
145
145 MXF
45
45 MXF برای رزولویشن 720p و 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه

H.264
SDI 4:2:2 10-Bit
High 4:2:0 8-Bit
Medium 4:2:0 8-Bit
Low 4:2:0 8-Bit برای همه فرمت تا رزولویشن 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”12px”][vc_separator][vc_text_separator title=”ویدیو رکوردر بلک مجیک HYPERDECK STUDIO HD MINI” title_align=”separator_align_left” color=”sky”][vc_column_text]
دستگاه ویدیو رکوردر بلک مجیک HyperDeck Studio HD Mini

ضبط و پخش تصاویر تا رزولوشن 1080p60
ذخیره بر روی SD مموری
یک ورودی 3G-SDI
یک خروجی SDI و یک خروجی HDMI
ذخیره با فرمت های H264/ ProRes / DNxHD
دارای پورت USB C جهت استفاده از هارد اکسترنال
امکان استفاده جهت لایو استریم از طریق پورت USB C
دارای صفحه نمایش 2 اینچ و پنل کنترل

دارای پورت USB C جهت لایو استریمنگ یا اتصال هارد اکسترنال

یکی از امکانات جالب این دستگاه امکان اتصال هارد اکسترنال به عنوان حافظه جانبی جهت ضبط ویدئو می باشد یا اینکه می توانید با اتصال این پورت به کامپیوتر از آن به عنوان یک کپچر UAC  و همانند وب کم جهت لایو استریمینگ در همه نرم افزار های ویدئویی استفاده کنید.

پنل کنترل

پنل جلو شامل نمايشگر LCD و دکمه هاي کاربردي می باشد.

شیار حافظه

ذخيره تصاوير بر روي 2 اسلات حافظه از نوع SDمی باشد و در صورت پر شدن حافظه اول به صورت خودکار و بدون وقفه ضبط بر روی حافظه دوم ادامه پیدا میکند.
امتياز ويژه استفاده از کارتهاي SD قيمت مناسب و در دسترس بودن آن است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
جمع بندی و نقاط قوت:

قیمت اقتصادی این دستگاه در مقایسه با نسخه های قبل ،قابل تامل است. پشتیبانی ازحداکثر رزلوشن  1080p60 هنوز برای 99 درصد پروژه ها قابل قبول است. همچنین افزودن فرمت H264 و پورت USB جهت لایو استریم و یا امکان استفاده از هارد اکسترنال بجای SD مموری هم از قابلیت های مهم این دستگاه می باشد. و تصمیم برای خرید این دستگاه را بسیار منطقی میکند.

نقاط ضعف:

نداشتن ورودی HDMI

نداشتن ورودی صدای آنالوگ مجزا

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_separator][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *