سخت افزار تدوین, سینما و تدوین

اسپلیتر و کانورتر 8 کانال AVMATRIX SDI/HDMI

[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”لرزشگیر DJI RONIN M3 AXIS” i_icon_fontawesome=”fas fa-swatchbook” i_color=”violet” title_align=”separator_align_left” add_icon=”true”][vc_column_text]

اسپلیتر و کانورتر 8 کانال AVMATRIX SDI/HDMI

دستگاه Avmatrix SD2080 یک محصول دو کاره مبدل و اسپلیتر است. این دستگاه قابلیت تبدیل SDI به HDMI ، تبدیل HDMI به SDI و همچنین اسپلیتر 8 کانال HDMI و SDI را دارد.

محصولی بسیار کاربردی که می توان در پروژه های حرفه ای به کمک شما بیاید.

یک اسپلیتر 8 کاناله  که 4 خروجی آن SDI و 4 خروجی آن HDMI است. یک Dip Switch برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می توانید بین ورودی HDMI و SDI سوییچ کنید.

قابلیت تبدیل HDMI به SDI
قابلیت تبدیل SDI به HDMI
اسپلیتر 8 کانال HDMI و SDI[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اسپلیتر و کانورتر 8 کانال AVMATRIX SDI/HDMI

ویزگی ها اسپلیتر و کانورتر مدل AVMATRIX SD2080

دو دستگاه در یک دستگاه
اسپلیتر 8 کانال و مبدل HDMIو SDI
یک ورودی HDMI و یک ورودی SDI
چهار خروجی HDMI و چهار خروجی SDI
پشتیبانی از فرمت 1080p60
سیگنال های ورودی را می توان به راحتی از طریق دیپ سویچ های جانبی سویچ کرد.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]اسپلیتر و کانورتر 8 کانال AVMATRIX SDI/HDMI[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

اسپلیتر و کانورتر 8 کانال AVMATRIX SDI/HDMI

رزولوشن تصویر
ورودی و خروجی های Avmatrix SD2080 همگی از رزولوشن 1080p60 پشتیبانی می کنند. هم ورودی – خروجی های HDMI و هم ورودی – خروجی های SDI همگی از رزولوشن 525i 59.94 تا رزولوشن 1080p60 پشتیبانی می کنند. همچنین ورودی و خروجی SDI ا محیط رنگی YUV 4:2:2 و ورودی و خروجی HDMI از محیط رنگی RGB 4:4:4 و YUV 4:4:4 و YUV 4:2:2 پشتیبانی می کنند.

قابلیت DIP Switch
اسپلیتر و مبدل Avmatrix مدل SD2080 یک Dip Switch دارد که در کنار بدنه طراحی شده. از این سوییچ برای انتخاب ورودی HDMI یا SDI استفاده می شود.

DIP SW1

اگر سوییچ شماره یک بر روی 0 باشد روی HDMI تنظیم می شود و اگر روی 1 باشد روی SDI سوییچ می شود.

DIP SW2-SW4

شماره 2 تا 4 به عنوان کلید رزرو انتخاب شده و عملکردی ندارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]بررسی اجمالی اسپلیتر و کانورتر 8 کانال AVMATRIX SDI/HDMI :

  • 1 × ورودی HDMI و 1 × ورودی SDI
  • شناسایی خودکار ورودی SDI و HDMI
  • 4 × خروجی HDMI و 4 × خروجی SDI
  • قابلیت اسپلیتر HDMI و SDI
  • پشتیبانی از ورودی و خروجی تا رزولوشن 1080p60

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”12px”][vc_separator][vc_column_text]در ساخت کانورتر های AVMATRIX از قطعات با کیفت بالا و قابل اطمینان استفاده شده است. و از کیفیت تصویر عالی برخوردار هستند که میتوان در پروژه های مهم به آن ها اعتماد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *