8 قانون مهم در ادیوس فا

8 قانونی که مشتری در هنگام و بعد خرید از فروشگاه ادیوس فا باید بداند ،

1- پشتیبانی سایت ما ، عموما از طریق ارسال تیکت  ،  فرم پشتیبانی  ، و  ایمیل  انجام میشه .

2- قطعا مشتری بالای سر ما جا داره و خدمات و پشتیبانی برای مجموعه ادیوس فا بسیار اهمیت داره ؛ اما همیشه یادتون باشه که کارشناسان ما هم یک انسان هستند و همانند سایر انسان ها ممکنه در مواقعه ای نیاز به استراحت ، تغذیه یا حتی بودن در کنار خانواده دارند ، پس در برخورد و گفتارتان خواهشن ملایمت داشته باشید و کمی صبور باشید.

3- مدت زمان پاسخگویی در بخش پشتیبانی متغییر هست بین 1 ساعت الی 24 ساعت میتونه متغییر باشه !

4-در مواقعی نادر ممکنه نرم افزار یا پلاگین و حتی آموزش ها مشکلی داشته باشن ، باید بدانید که تمامی فایل ها قبل قرار گیری در سایت از قبل بر روی چندین سیستم تست میشن ،
اما ما برنامه نویس پلاگین یا نرم افزار نیستم و در بیشتر مواقع فروشنده ایم لذا اگر مشکلی پیش بیاد باید مکاتبات متعدد و حتی جستجو و.. انجام بشه لذا خواهشن صبور باشید ، ما همه تلاشمون رو انجام میدیم که مشکل رو برطرف کنیم و هدف ما حفظ مشتری و رضایت مشتری هست.

5- در مورد مرجوع یا بازگشت وجه ، محصولی که فروش میره فقط در صورتی مرجوع میشه که به تایید کارشناسان ما برسه .(شرایط کامل در پایینتر همین صفحه  )

6- بعد درخواست پشتیبانی ، مطمین باشید که ما پیام شما رو دیدیم و در دست بررسی داریم . لذا پیام های متعدد ارسال نکنید و صبور باشید.اگر بعد 6 ساعت جوابی دریافت نکردید میتونید درخواست خودتون رو تکررار کنید.(اگر در پاسخ تعلل یا کوتاهی از کارشناسان ما سر بزنه مطمین باشید برخورد لازم صورت خواهد گرفت و رضایت مشتری هم توسط مدیریت کسب خواهد شد )

7- برای درخواست پشتیانی محصول ، حتما نام  و ورژن نرم افزار موررد استفاده ، نام و ورژن دقیق ویندور و حتی درایور کارت گرافیک (با استفاده از نرم افزار GPUZ) مورد نیاز هست تا بهتر بتونیم مشکلات احتمالی رو برطرف کنیم.

8- در مورد پریست و افکت های سیو شده و همچنین آموزش ها ؛ تهیه نرم افزار اصلی و جانبی (پلاگین) بر عهده مشتری میباشد . اما جای نگرانی نیست چرا که به دلیل مشتری مداری و ایجاد فضای بهتربه خاطر تحریم ها داخلی و خارجی همواره سعی میکنیم نرم افزار یا پلاگین جانبی مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار بدیم .اما این یک لطف از طرف ما میباشد! دلیل این امر هم برای این هست که مشتری مجبور نشه هزینه اضافی انجام بده .ولی چنانچه نرمافزار یا پلاگین اکر مشکلی رو سیستم شما (مشتری )  داشت ما سعی میکنیم به مشتری کمک کنیم تا مشکل بر طرف بشه آ اما این دلیل بر این نمیشه که به خاطر مشکل در اون نرم افزار یا پلاگین بخواد محصول خریداری شده (پریست ، افکت سیو شده، و آموزش ) مرجوع کنه ، چرا که در سراسر جهان این نرمافزار ها و پلاگین ها کار میکنن.

ما وظیفه خودمون میدونیم که رضایت مشتری رو کسب کنیم و این رضایت قطعا به معنی موفقیت ما میباشد.

این قوانین به معنی رفع مسولیت نیستن ! بلکه برای روشنگری و جلوگیری از سو استفادهای احتمالی  (یک عده خاص ) قطعا شامل شما نمیشه ،  اما به این دلیل نوشته شده تا جلوگیری کنه.

چرا که محصولات دیجیتال آنلاین ، نظیر ویدیو یا پلاگین و پریست ، مثل یک محصول فیزیکی نیستن که مشتری بگه دست نزدم بهش یا از پاکت خارجش نکردم .

بازم اعلام  میکنیم قطعا پشتیبانی و مسولیت پذیری جز وظایف ما هست .و هدف ما رضایت شما مشتری گرامی میباشد.