تجهیزات -سینمایی برادکست

ویدئو رکوردر BLACKMAGIC VIDEO ASSIST 4K 7

[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”BLACKMAGIC VIDEO ASSIST 4K 7″ i_icon_fontawesome=”fas fa-swatchbook” i_color=”violet” title_align=”separator_align_left” add_icon=”true”][vc_column_text]

ویدئو رکوردر BLACKMAGIC VIDEO ASSIST 4K 7

استفاده از یک ضبط کننده تصویر قوی، همیشه برای اشخاص حرفه ای از اهمیت خاصی برخوردار میباشد.
ویدیو رکوردر بلک مجیک دیزاین Video Assist 4K با قابلیت های فنی عالی و همچنین سازگاری با پلت فرم های مختلف دیگر، به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویدئو رکوردر BLACKMAGIC VIDEO ASSIST 4K 7

ویزگی ها

صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با کیفیت 4K
ضبط تصاویر با کیفیت بالای 2160p@60fps
ضبط تصاویر با دقت و عمق رنگ 4:2:2 – 10bit
1 × ورودی – خروجی ویدئوی HDMI و 12G-SDI
2 × ورودی صدای آنالوگ XLR Phantom Power
2 × درگاه حافظه SDHC UHS-I جهت ضبط تصاویر
1 × خروجی صدا برای اتصال انواع هدفون با جک 3.5
1 × رابط USB-C جهت بروزرسانی ، تنظیمات و اتصال هارد[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

بررسی ویدئو رکوردر BLACKMAGIC VIDEO ASSIST 4K 7

ویدیو رکوردر Blackmagic Design Video Assist 4K از نظر سازگاری با اکثر دوربین های حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری هماهنگی دارد و از طریق درگاه های HDMI و 6G-SDI قابلیت ارتباط گسترده ای با دستگاه های مختلف دیگر دارد.

این رکوردر مانیتور، یک نمایشگر لمسی 7 اینچی طراحی کرده اند که با وضوح 1920 * 1200 تصویری خیره کننده در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

قابلیت تاچ و لمسی بودن مانیتور به طراحان کمک کرده تا با حذف فیزیکی کلیدها از تمامی سطح برای اسکرین مانیتور استفاده کنند و علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا، کاربر بتواند از حداکثر فضا برای داشتن تصویر استفاده کند.

در رکوردر و مانیتور بلک مجیک Video Assist 4K 7inch یک منبع تغذیه جهانی گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید با استفاده از ورودی 12 VDC در هر مکانی از Video Assist استفاده کنید، یا دو باتری SONY سری L-Batteries را در اسلات باتری قرار داده و مورد استفاده قرار دهید.

ورودی صدا (Audio Input)
این مانیتور همچنین دارای 2 ورودی بالانس 3-pin mini-XLR با پشتیبانی از 48V Phantom Power برای ضبط صدای واضح است.

رابط صفحه نمایش لمسی
قابلیت لمسی بودن این صفحه نمایش، کار با آن را راحت کرده است و سبب میگردد تنظیماتی مانند تنظیمات رزولوشن و فرمت کپچر و همچنین تنظیمات روشنایی و کنتراست صفحه را ساده و سریع کند. شما به کنترل های اضافی، وضعیت رکورد، histogram، waveform، vectorscope، وضعیت باتری و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]بررسی اجمالی عملکرد ویدئو رکوردر BLACKMAGIC VIDEO ASSIST 4K 7 :
ویدئو رکوردر بلک مجیک 4K
دارای صفحه مانیتور 7 اینچ HD لمسی 1900×1200
ذخیره UHD 4K/HD تا 30فریم بر ثانیه
ذخیره با کدک Apple ProRes 10-Bit 4:2:2 و Avid DNx
ورودی HDMI و 6G-SDI
دو شیار حافظه SD مموری جهت ذخیره ویدئو با پشتیبانی از UHS-II
دو ورودی صدای مینی XLR فانتوم پاور
امکان کار با دو باطری قابل تعویض کنان LP-E6 همچنین آداپتور برق مستقیم

سرعت های مورد نیاز SD مموری ها  برای ذخیره با فرمت های متفاوت

Ultra HD
Transcend 64GB UHS-II SDXC
Lexar 64GB 2000x UHS-II SDXC
1080p60
Delkin دستگاهs 8GB SD 633X SDHC UHS-I
Delkin دستگاهs 16GB SD 633X SDHC UHS-I
SanDisk 64GB Extreme PRO UHS-I SDXC
Lexar 128GB 1000x UHS-II SDXC
Lexar 256GB 1000x UHS-II SDXC
1080i60
SanDisk 64GB Extreme PRO UHS-II SDXC
Lexar 32GB 633x UHS-I SDHC[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تکنولوژی پیشرفته Blackmagic Design Video Assist 4K

بهره گیری از 2 ورودی صدای حرفه ای از گونه mini XLR در همراهی با فانتوم پاور به شما این امکان را می دهد تا صدایی با کیفیت فوق العاده بر روی تصاویر ضبط شده، داشته باشید. همچنین با این ذخیره کننده تصویری می توانید تصاویر 10 بیتی با نسبت 4:2:2 را با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت UHD 4K ثبت کرده و مستقیما به کارت حافظه SD انتقال دهید. در عین حال این امکان را خواهید داشت تا از این محصول به عنوان کارت کپچر برای ضبط و مشاهده تصاویر در پخش کننده های ویدیویی، دوربین های مدار بسته، دوربین فیلمبرداری و … بر روی رایانه شخصی و لپ تاپ استفاده کنید.

دو درگاه برای کارت حافظه SD به شما کمک می کند تا از بابت پر شدن ظرفیت در کاربردهای طولانی مدت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. فروشگاه اینترنتی جیبی استور ارائه دهنده انواع ویدیو رکوردر، امکان خرید اینترنتی ویدیو رکوردر بلک مجیک دیزاین Video Assist 4K را برای شما فراهم کرده است.

رابط صفحه نمایش لمسی مانیتور رکوردر بلک مجیک Video Assist 7 ”12G HDR به شما امکان می دهد تنظیمات را تنظیم کنید و به ویژگی های نظارتی مانند histogram، waveform، RGB parade، vectorscope و بسیاری دیگر از حوزه ها و ابزارهای نوردهی دسترسی داشته باشید. همچنین در بالای مانیتور یک چراغ نمایش وجود دارد که نشان می دهد در حال کار و ضبط است. برای تغذیه مانیتور، یک آداپتور برق 12 ولت گنجانده شده است. همچنین دارای دو اسلات باتری در پشت است تا مانیتور را با استفاده از باتری‌های SONY سری L-Batteries به طور جداگانه تغذیه کند.

هنگامی که سیستم عامل را به نسخه 3.3 به روز می کنید، Blackmagic خروجی USB webcam را معرفی کرده است، بنابراین مانیتور می تواند سیگنال کامل 1080p را از طریق USB در قالب پخش استریم مناسب به رایانه شما ارسال کند. همچنین انتخاب کانال نظارت صوتی اضافه شده است[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_separator][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *